söndag är lika med ingenting

jag brukar inte göra någon nytta på en söndag så idag har jag min officella städdag, stor städa på en söndag innan resan är nog perfekt, men jag tackar nog för att jag inte har såå stor lägenhet att städa trots allt!

eftersom att det tar så kort tid att storstäda jämfört med i huset i Ljungaverk så har jag ju även tid med fler saker och det borde vara dags att börja öva på den där låten jag fick i läxa på piano så att jag någongång kan bli riktigt bra, matte? kanske och så ska jag ha ett litet hemmaspa här för mig själv, perfekt som en avslutning av en sådan dag :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Robin

låter fint ;)

2011-04-17 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0