sista dagen innan lovet

snart får även jag tralalalalaaaa! :D
åka och äga ut allihopa i staden uppe i norr! men jag har fått lite beslutsångest, vill jag verkligen åka? GASH!! det här kommer att vara den sista dagen jag kommer få umgås med Emma för denna termin, eller jag kanske har turen att hon kommer tillbaka innan skolan slutar, det är hemskt! kommer sakna henne extra mycket bara för att hon är min Eskilpeskil! och idag ska vi kolla ALLA avsnitt av julens hjältar (julkalendern 1999) den är så awesome!


roligt att vi kollar på något som hör till julen nu när det är på g att bli sommar!:D

gehör och musiklära, lunch och svenska sedan blir det hejdå Sundsvall och hej Ljungaverk för några timmar.

kommer att skriva något inlägg som är tidinställt på en viss tid så det är bara att hålla utkik! och ifall jag får money på min phone så är det ju självklart att jag kommer att skriva fast det inte finns så mycket att göra på ett tåg

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0