sängen känns som ett bra alternativ

illa att vara så trött men allt har sin förklaring och jag klev upp hela 45 minuter innan vad jag egentligen brukar och somnade typ 1. var tvungen att göra nationella istället för att ta ut min sovmorgon som alla andra i min klass fick.
men dock tror jag inte att det kommer att bli en tidig kväll för det för jag ska nämligen ta och ringa Tim för jag har lovet och Sandra håller jämt det jag lovar! (y)

något negativt finns det med allt tydligen, tillochmed vatten. jag måste springa till toan minst 2-3 gånger i timmen och så har jag haft lite ont i huvudet. och vatten ska vara bra för huvudvärk, tss, in my ass!

imorgon ska jag fuska med mitt jobb igen, ssch! ;) för jag ska nämligen till mamma senare med Örjan som kommer med lastbilen. och imorn ska ni få se något ovanligt till ungefär 1000!

och vet ni vad jag fick reda på idag!? helt otroligt nog så visste inte Niklas vad Scrubs var. oh shit, jag är typ ett jätte stort fan av just den serien, me love! 
så jag ska väl ta och umgås med honom en hel dag och sedan visa exakt varenda avsnitt, iallafall av dom jag har.



godnatt allihopa!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Det tycker jag låter som en bra idé! Den där snutten du länkade till var ju kul iaf :)

2011-04-07 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0