oops!

jag ska erkänna att jag suger på att skriva inlägg när det är helg och jag är hemma hos mamma, men det händer bara! men nu är jag tillbaka igen och denna vecka vet jag inte om det kommer att bli så mycket bloggning för min del eftersom att min syster ska komma och bo hos mig hela vecka, trevlans! :)

vetnivetni!? :D
snart äre dags att sätta sig på tåget som tar mig till Kiruna där jag ska umgås med dom underbara heeeela tiden! :D om hela 9 dagar så sitter jag nog på tåget, längtar, dock inte till tågresan men att få komma fram.
måste börja ta reda på hur vädret och värmen är där uppe så att jag inte bara åker med min skinnjacka, det kan ju bli kallt ifall det är svin mycket snö, och juste, jag har bara converse och det är ju en bra kombination med snö (y) hihi, not..


<3!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0