några få timmar kvar

fler utav dom som tycker som mig och inte bara mig utan allihopa som ogillar "nyheten" på spotify. tack för kommentaren förresten! :)

ja nu är det inte länge kvar innan jag ska på jobbintervju, det känns både skoj och lite pirrigt fast det är typ andra gånger det händer mig. men det är bara till att tagga som bara den! och det är jag redan så otroligt mycket :D så önska mig lycka till!

ni kommer få dagens outfit senare men ni vet min nya byxdress?
   SWEET!
nu måste ni höra på för jag har fått enormt mycket beröm över just den så det är bara för er att springa till Gina Tricot för att inhandla det, lovar att ni kommer se urläckra ut i den! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0