kanske dags att berätta om...

...  övernattningen.

innan det hela så hade vi skola och efter det var det teater och den var svin grym! vi fick även vara med på eftersnack och fika och det var jättre trevligt. alla skulle ha med sig ett plagg som skulle vara med och min halsduk fick funka bra! :)

påvägen dit testade jag en ny glass ;)


den var inte god! och det var bara jobbigt att äta den.

efter det drog jag, Maja, Frida och Folke till Folke för att vi skulle hämta en madrass och sedan satte vi oss på bussen till skolan. och blabla. vi lekte lekar, umgicks och så blev det film men jag och Emma tog och gjorde något helt annat. vi lanade! ;) och så gjorde jag denna;

 

alltså jag måste ju bara säga att den är totally awesome!

och vid lägg dags så fixade jag och Emma några klipp!
BILDBOMD!







fail Sandra! fel håll xD




och så måste jag dela med mig av detta;

haha enjoy..

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

Hahahaha XD Vad söta vi är! xD Du är bäst Spinko<3

2011-05-11 @ 22:24:29
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0