grr!

det var rätt skönt att vara ledig idag med tanke på allt jag har gjort! inte nog för att jag har jobbat lite smått och hängt på stan med min syster och hennes kompisar, men dom är ändå trevliga :)

vi har varit och ätit på bite line snacka om att dom har goda pizzor! :D och guess what? jag fick äntligen sitta i det där bordet som hade den där runda soffan omkring sig, respekt! ;) men efter det så drog vi och checkade på spaze där jag ska klippa mig om ett litet tag. det var grymt stort ställe och om det är bra så kommer jag garanterat att dra dit flera gånger!

efter det drog vi till Gina Tricot där vi testade lite kläder och kanske inte de snyggaste direkt men jag måste få bjuda på en eller två!




- GRR! säger jag bara!

haha sweet!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0