fröken duktig

slänger oftast in såhär 2-3 inlägg på rad men jag antar för att det är den enda stunden jag verkligen har tid med datorn. men det har ju aldrig skadat så ;)

matteprovet gick väl hyfsat, musikläxan gick bra och nu när jag är hemma så har jag tvättstuga, måste packa och så plocka och dona här hemma lite grann så att jag är ready to go. imorgon efter skolan drar jag till Ljungaverk, hade en plan att umgås med Niklas men snubben hade andra planer så det sket sig men jag antar att min mamma vill umgås med mig innan jag åker bara för att jag inte kom dit ihelg, familjemys är härligt!

alltså shiiet vad jag måste anse mig som lat när jag inte har packat min väska än, förr brukade jag packa den minst en vecka innan men nu är den helt tom. antar att jag inte har den där "nu jäklar ska jag dra-" känslan.
jag tror att jag har uppfattat att Sundsvall är mitt "place". men jag snackar bara en massa baska för jag ska banne mig till Kiruna! :)

saknar ju varenda en av mina fina vänner!
+ mina underbara släktingar.


Pappa's place. alltså jag älskar att vara i Jukkasjärvi under sommaren, så himla fint!
sitta och grilla suovas (världens bästa!) på gården är nog nästan det bästa!
varje familjemedlem i min familj gör sin grej och jag älskar dom allihopa!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0