en fortsättning är alltid bättre

idag 15.20 så var jag på jobbintervju på donken och jag kan kalla det "jobbinntervju nummer 1" eftersom att dom skulle höra av sig i veckan eller kanske nästan, och jag hoppas på att jag får jobbet.
Sara personen jag pratade med var jätte trevlig men en fråga jag verkligen hatar är "varför skulle vi anställa dig?" visst det finns miljoners svar på den och vissa ser den som världens enklaste men alla tycker olika och här är det mina tankar som visas ;)

två skoldagar kvar, sedan adjö Sundsvall och hej Ljungaverk för ett kort besök och efter det blir det att åka tufftuff tåget till Kiruna.

för ditt hjärta slåss för det du tror på.
 
och nu blir det matematik, prov imorn (y)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0