det tar tid

det kan jag verkligen säga med tanke på att jag inte är så himla intresserad av att läsa en bok. över hundra sidor kvar och seminarium imorn, men yes! får väl ta och läsa lite nu och finna 3 till citat som måste vara extremt bra så att jag kan kirra ett högre betyg.

idag efter skolan så stack jag till stan för att möta upp min syster, vilket var svårt för hon är usel på att berskriva vart hon befinner sig, iallafall i Sundsvall. (älskar dig iallafall!) hon hade fått skavsår av sina skor och hon ville inte byta mitt inne i stan så vi drog till kultur magasinet, läste lite ur min bok och sedan gick vi eller jag och fikade med sällskap av henne bara för att hon hade käkat, trevligt!
efter det så gick vi omkring där på de där olika våningarna och checkade lite grann på vad som fanns där, inte direkt intressant med tanke på att konst inte är min grej.

vi gick tillbaka till biblioteket för att jag skulle läsa boken. vi satte oss längst in så att vi kunde se navet ifrån fönstret men det var inte grejen för att när jag satt och läste så sov Josefin på stolen mittemot mig, jätte söt var hon! hon måste arbeta hårt på himlabadet! :O

vi har nyligen kollat på desperate housewives och den är lika bra varje gång! :)
men nu äre dags att plocka i ordning lite och sedan läsa den där boken bara för att jag inte får leva om så mycket för nu ligger syster och sover, naaw! :)


vi är sweet!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0