dålig stil spotify

idag fick jag höra och även läsa det själv att dom ska ändra spotify free, man kan inte begränsa något så underbart som musik! spela varje låt totalt 5 gånger och så ska dom begränas till 10 timmar i månaden, detta motsvarar 200 låtar eller 20 album.
snacka om att de ska försöka få alla att skaffa premium eller den andra tjänsten som koster pengar, enligt mig borde musik vara gratis att lyssna på. och de där 10 timmarna är ju ingenting eftersom att mitt liv består av största delen av musik och där kommer mina spotifylistor in..

jaja, gratis versionen kommer ju åtminstone vara kvar (förhoppningsvis) och inte nog med alla dessa reklamera som jag är så allmänt less på kommer att vara kvar, och aah! jag blev bara så förbannad över detta!

musik ska inte vara begränsad! reklamen var väl okej jämfört med detta!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jonte

Håller med dig fullständigt.

2011-04-17 @ 23:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0