upp och ner som en berg-och-dalbana

Snacka om svängit ;) nä men känner att humöret är lite uppåt men ändå lite neråt men det är lätt fixat (y) Kan skolan inte börja så att jag får sluta snart, vrid fram klockan och låt mig vakna upp på fredag istället, fast idag ska jag nog egentligen kalla det 1½ dag kvar för han kommer väl där vid 3-4-5 tiden någongång, åååh jag längtar! :D

Snart är det dags att gå till skolan men innan det ska jag ta och fixa lite saker och sedan dra på mig dojjorna för att sätta fart mot skolan, yeah, not! Hoppas det är roliga lektioner eller jag vet ju vad vi har men inte vad vi ska göra, eller gör jag? ;)

I'm already gone!
Back and forth, up and down like a rollercoaster
I am breakingTo find someone to live for
In this world
There's no light at the end of the tunnel tonight
Just a bridge that I gotta burn
You were wrong
YEAH!

Nä men nu ska jag fixa det sista innan skolan puss och tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0