snart är det mat (y)

Har precis kommit hem till Rebecka ifrån Robin, en trevlig prick det :) Utklassade Rebecka i tekken 5, den ni, det visste ni inte om mig ;) alltså att jag är kung på tvspel och det ska jag nog fortsätta med, jag kan ju gå långt!

Sedan har vi bara tagit det lugnt för det mesta, drog ut och köpte lite godis och sedan gick vi hemåt och nu sitter vi vid köksbordet, alla utom Robin.

Nu blir det snart en romantisk middag på 4. Tända ljus och jätte god mat som Annette har kockat ihop, hoppas det blir gott men det tror jag nog :)

Får se vad som händer sen, om jag och Rebecka gör staden osäker eller om vi tar en trevlig hemma kväll, lika roligt vare sig vad :) Men som sagt, jag ser ju och ni kommer att få reda på det senare :)


I'm crazy in love, ah ah aaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0