Shiiiiit!

Sooooooorry att jag inte har blogga tidigare men här får ni höra mina skäl :)

Jag sov hos min mamma i natt och jag var tvungen att kliva upp 6 för att jag skulle hinna med tåget som går till Sundsvall C, därifrån gick jag till navet för att hoppa på en buss som går hem till mig. Jag kom hem, hann fixa mig och käka, sedan gick jag och mötte Thimmy och gick till skolan. I skolan hände inte mycket speciellt, NK första lektionen, lunch och sedan idrott (me love) vi hade orientering och denna gång var nog den roligaste gången jag har varit med om! :D Jag, Frida, Thimmy, Maja och Emma gick omkring tillsammans, vi hittade 4 kontreller men vi fick hjälp med en till så det blev 5 sammanlagt och det är ju bra :) Sedan skulle vi leta efter en till innan vi skulle dra tillbaka till skolan men vi gick någon annanstans, ner för världens jobbigaste "backe" eller vad jag ska kalla det och sedan hamnade vi på ett ställe som jag inte tänker nämna namnet på :D haha! FAIL! Men vi kom typ 3 minuter försent fast det räknades inte som tur var :)

Duschen efter det och byta om. Jag fick världens idé som några hängde på och det var nämligen att lämna sakerna i skolan eftersom att det var föräldramöte idag och vi elever fick vara med så jag kunde ta med dom sen, smart! (y)


Jag gick ner mot stan med ett gäng ifrån klassen, fick min glass av Folke eftersom att han var skyldig mig en (egentligen inte men han var schysst och köpte en åt mig) . Vi gick omkring på stan och flera av oss drog hemåt men inte jag! ;) Sedan drog jag, Frida, Maya och Folke hem till Folke för att han skulle käka och så kollade vi på scrubs (<3!) . Sedan ringde min mamma mig och sa att jag skulle gå mot en parkering för att vi skulle mot min skola fast vi tog en sväng förbi mig för att lämna och hämta saker.  Sedan for vi till min skola och brorsan hängde på :)

I skolan gick mamma till det tråkiga medan jag och Jimmy umgicks med mina klasskompisar och hade det skoj som bara den, iallafall han för han var mer med dom andra än med mig när jag gick och visade lite för morsan. Tur att han inte är blyg :) Roligt var det och rektorn frågade Jimmy om vilken skola han skulle börja på när han skulle börja gymnasium och självklart sa Jimmy att han ska börja på skvadern och det tyckte rektorn var bra fast han skulle hinna gå i pension innan Jimmy börjar där, haha älskar brorsan! :D Sedan blev det att leka kurragömma och det var rätt skoj, nog för att jag och Jimmy kom med i halva leken, men det gjorde ingenting :)



Efter det var det dags att åka hemåt och nu har jag städat lite smått för nu väntar jag besök utav Folke, trevlig värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0