rolig dag med härliga människor!

Dagen började där vid 6 eftersom att jag sov hos morsan i Ljunga. Rätt segt men jag pallade inte att fara hem på kvällen så det fick gå + att jag sov på tåget och det är rätt härligt ändå :) Iallafall det där tåget, inget annat. Gick till navet ifrån tågstation för att ta bussen hem till mig för jag var så trött + att jag hade en del att göra på morgonen innan jag drog ut för att möta Thimmy och gå till skolan :)

Det första vi fick göra i skolan idag var att gå till aulan för att lyssna på någon gubbe som berättade om droger och såna saker som inte är bra och varför det inte är bra. Jag höll på att somna, så intressant var det! :o En timme satt vi där och sedan var det rast i en halvtimme och då drog jag och några till och drack te, trevligt värre ;) Sedan var det dags att gå till oasen som en av salarna heter. Där såg vi en film om "don't drink and drive" precis som varje år! Den var rätt sorglig faktiskt. Sedan blev det fårgor och så skulle man gå och ställa sig i olika hörn beroende på vad man valde för något av svaren på en fråga. 

Efter det var det mat och jag tror jag var värsta blockeraren i matsalen för jag satt  i vägen för hela kön men det brydde jag mig inte så speciellt mycket om och bla, bla...             ... Skolan slutade dra vid kvart över 3, då drog jag, Maja, Folke, Kajsa, Frida och Thimmy till stan eller Frida gick med oss till navet för hon skulle hem. Efter det drog jag och Kajsa köpte varsin mcflurry magnum brownie och snacka om att den var god! :D Fast Folke käkade typ upp min och det var ju lite synd men en dag ska jag äta upp hela själv! ;) hehe.


Svin god, alla måste ju bara testa den/dom!

Sedan lämnade Thimmy oss för att han skulle till bussen fast innan det kom Folkes kompis Robin så han hängde med oss. Vi gick omkring på stan och hade det trevligt, efter ett tag drog Maja till sin buss. Så efter ett tag drog vi till max för att killarna skulle käka men jag snodde några pommes, hehe, gott! :) Efter det skulle vi hem till Folke men det blev inte så för han skulle hem och käka så alla delade på sig och gick hemåt så nu sitter jag här hemma och käkar nudlar som jag ville ha för redan några timmar sen :)

Förresten! Ser lite roligt ut när Folke går omkring i sin panda-dräkt på stan. Kramgo har han också varit och det är ju bara mysigt med kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0