problem

Alldeles riktigt! Måste se sjukt ut när jag käkar för jag måste äta värsta minimala bitarna för annars får jag inte in domi käften, rätt fult. Vissa gånger är det inte bra att ha tänder för dom sitter bara ivägen när jag käkar fast dom är ju bra för annars hade jag fått käka soppa och det gillar jag verkligen inte :s På ett ungefär som kan jag nog öppna käften så att tänderna är typ 3-4centimeter ifrån varanda så ni kan förstå att jag måste äta värsta fjant tuggorna, suck -.-

Annars idag har jag känt mig lite illamående och så har jag upptäckt att jag har ont någon annanstans också men vart säger jag inte men jag kan säga att det är ovanför magen så att ingen misstolkar någonting för det brukar dom flesta vara duktigt på.

Får inte gå och lägga mig innan 23.00 för jag måste ta min medicin innan jag tar kväll, det är super viktigt för jag vill verkligen slippa den här smärtan..

Morsan berättade att en på henne jobb hade haft halsböld och hon hade inte käkat något på flera dagar så hon var tvungen att åka in på dropp och det vill verkligen inte jag göra.. Off det lät bara så jobbigt.

Kanske dags att berätta lite roligare saker så att ni slipper höra om min sjukdom 24/7.
Idag var vi in med Zita och nästa vecka på onsdag kan min lilla vovve bli bra igen, åh jag är så glad att hon slipper ha på sig dumstruten, den är verkligen ful. Tänk om vi människor skulle behöva en sån, usch jag hade inte vågat visa mig i en sån :o


Jag tycker verkligen synd om hundar som måste ha en sån på sig. Gå omrking och skämmas hela tiden kan inte vara allt för roligt, stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0