NOOOOO!

Hmm läckert att jag kanske har fått halsfluss. Fyfan natten igår skulle jag ha tidig så att jag slipper vara så trött men jag kunde inte somna förrän 12  (?) och jag gick och la mig vid 8, vilket skit! Jag tror att det är halsfluss bara för att jag har alla symptomerna som jag har haft förut till det fast det konstiga är fortfarande att jag har det bara på höger sida och jag har aldrig varit med om det. Morsan ska iallafall ringa mig idag vid 8 så jag hoppas att hon inte glömmer det, för jag ska nämligen få reda på om vi ska fara till doktorn eller hur jag ska göra med dagen.

Off vad jag hatar halsfluss! Det är inte skönt, kan inte käka, dricka, svälja och såna där saker. Jag vill inte! Men om man ska se det på den ljusa sidan så går jag kanske ner i vikt under tiden (y) haha nä men något ska väl vara ett plus :) 


Annars har jag precis fixat allt idag, eller ja, jag skippar frukosten för jag har ingen vidare lust att käka och så slipper mitt face sminket idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0