lördag

Dags att kolla upp tider så att jag kan ta mig hem till Sundsvall för idag ska jag umgås med Potus fast han måste ju vakna innan men det kan ju vara smart att vara väl förbered för ifall jag åker hem så kan jag duscha och allt sånt där som jag behöver + att jag har en extra plan så jag behöver inte bara sitta och ha det tråkigt ifall inte han kan umgås just idag, ojoj, ibland älskar jag mina idéer! :) Kan känna mig hur smart som helst och det bästa är nog att det stämmer också ;)

Idag har jag hunnit vakna och käka tårta, snacka om frukost, kanske inte den bästa men det var gott :) Sedan tog jag och fixade en sak på facebook som jag lovade Anton att jag skulle göra.

Dags att fixa och dona men jag skriver nog ett inlägg när jag kommer hem :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0