löjligt


Kollade nyss lite på http://www.bloglovin.com (följa mig gärna ;*) och längst bak är det fler stycken som har 1 prenumeration och säkert dom flesta av dom skriver väl bara 4 inlägg i veckan. Slöseri med plats på internet liksom! ;) Nä men visst kan det vara roligt att blogga och så men ändå, jag tycker det är rätt fjantigt och visst ska min åsikt synas, yes! Det som ger, alltså att ge sin åsikt om saker och ting, visst detta var kanske inte världens största sak men iallfall, så onödigt liksom!

Uttrycka mig i ord måste vara det bästa och det är en sak jag verkligen kan, så kriga inte emot mig! ;) Jag är inte rädd att säga min åsikt och det vet nog dom flesta av mina vänner, mest Martin skulle jag sikta på men på sätt och vis är det bara bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0