Ljungaverk

Sitter och dunkar musik här i datarummet hos morsan. Dagens eller ja veckans musikvideo;


Så jäkla grym låt enligt mig. Får det där party suget enormt mycket och det är enbart härligt! :D

Nu har jag och Rebecka planerat ännu mer om lovet och resan till Kiruna och just nu låter det såhär;

Imorn ska jag höra med skolan ifall vi har mycket vecka 43 så att jag "vågar" ta ledigt för jag har blockschema och det innebär att varje lektion är minst 3 timmar så jag lär ju missa en del om jag åker bort och tar ledigt i 2 dagar men jag har fixat det förut så varför inte igen? Jag kan jobba upp det jag missar + att 2 dagar och inge mer är ändå inte hela världen om jag ska jämföra med att åka till Kiruna för att umgås med mina vänner :) och vad kan vara bättre än att umgås med världens underbaraste personer liksom? Juste, ingenting! Måste även snacka med morsan om allt detta och sedan ansöka om ledigt så att jag kan det. Rebecka fixar det så då borde ju jag också kunna det :D

Nu vet ni om hur allt står till än till, ååh jag är så lycklig! :D 

En annan sak, var och handlade med morsan idag och ni skulle ha sett killarna jag såg, ni skulle inte kunna sluta dregla ;) I promise! Jag lever i en dröm. Är så glad att det finns nya möjligheter för mig nu om det finns såna där på varje gata i stan och staden är rätt så stor, yay! Måste nog dra raggen någon dag/kväll, det kan ju sluta gott ;)

Skönt att kunna vara lycklig fast något så trist har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0