jordgubbs yoghurt

Yes min frukost består av ett glas yoghurt bara för att allt annat är så jobbigt att tugga och sedan svälja när jag ska ha så förbannat ont i halsen. Kunde knappt sova i natt för jag vaknade flera gånger, antingen hade jag ont i halsen eller i örat, vilket skit! Har fått medicin nu iallafall så jag får hoppas att det går över fort, spelar ingen roll hur länge jag måste äta dom där tabletterna, bara det går över fort som fan! Jag vill kunna sova utan att vakna flera gånger under en natt.

Annars sitter jag och lyssnar på rixfm i köket och funderar vad min dag ska bestå av, om jag vill följa med morsan och dom mindre syskonen till Sundsvall för att kolla ifall Zita har blivit bättre eller om jag ska stanna hemma och inte göra någonting, det är trist och jag vill ha något att göra nu! Hade sovit om jag kunde.

Ska nog spela lite tvspel så att jag har något att göra eller varför inte något dataspel (y) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0