ingenting att göra

Heeej kära läsare!

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att jag och min grupp ska få repetera till imorn då vi ska redovisa om Evert Taube, ingen rolig snubbe det där! Vi har våran tid inne i blackbox först kvart över 11 och det är ju som ett tag dit. Jag och Hanna har redan checkat igenom våra repliker så dom kan vi typ utan till, dom är inte så svåra eller så långa. Sedan måste vi kolla upp kläder och sånt shit. Lite synd att alla inte är här idag eftersom att Rambo hade huvudrollen egentligen eftersom att han ska spela Evert Taube, suck! DUMMA REDOVISNINGS SHIT!



Får se vad som händer idag. Ska nog bara ta det lugnt eller så hänger jag med ett gäng ifrån klass till stan för att vara trevlig men jag är egentligen inte på humör men vem vet, mitt humör hinner kanske förändras innan skoldagen är slut (y)

Suck till en annan sak också. Jäkla massa suck idag! Tror jag drar till morsan, eller nja, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0