Hejdå Sundsvall och hej Gävle

Yes, snart bär det av mot Gävle. Bussen går vid 3 och sedan är jag framme typ 2 timmar efter det och jag har med mig en del saker så jag lär ju klara mig (y)

Har inte så mycket kvar att göra hemma. Har nästan packat ner allting men det som är kvar att packa är småprylar så det går fort att slänga ner i väskan. Sedan har jag städat och diskat för det är mycket skönare att komma hem till en ren lägenhet istället för att jag ska börja städa direkt jag kommer hem, jag är för smart ibland ;) Och så är jag less på alla flaskor som är här så dom far jag och pantar och får lite money till resan (y)

En sak som är konstigt och det är att min peakväska inte än full som den brukar vara när jag åker bort över en helg, lite skumt men ändå skönt! :)

Men nu ska jag göra klar det sista och jag slänger in ett inlägg innan jag beger mig mot navet, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0