Godmorgon, godmorgon

Hatar söndagar! Dels för att jag vet vad som väntar mig nästa dag och just denna helg så är det sista dagen i Gävle, vilken suck! OCH jag fick reda på en jätte hemsk sak nyss, åh! Vilket skit ifall det händer, då får jag leka hjälte igen! Det verkar vara min story märker jag och vem vill inte känna en hjälte liksom? ;)

Kvällen/natten igår var awesome! Visst det hade säkert varit roligare ifall det hade varit mer människor där men det var jätte trevligt att hänga med dom som var där för det behövdes inte särskilt mycket för att få en lyckad kväll när man var så taggad som mig :D + att jag fick lära känna några nya människor ifrån staden Gävle innan jag drar hemåt till Sundsvall. Nästa gång blir det ös i staden Kiruna, fast det blir först vid jul så det är ju ett tag dit men då hinner jag tagga rejält mycket igen (y)

En sak som var mindre bra var att när man är ute på party så brukar det oftast bli fyllemat efteråt och man vet aldrig vad man kan stoppa i sig, visst man vet ju vad man beställer men ändå, det är ju inte särskilt bra med tanke på vad det oftast brukar bli, typ en hamburgare som det blev för oss igår men det var gott iallafall och det är ju tur det :) En till sak som var mindre bra var att jag har ont i halsen och efter det som hände igår så verkar det som att det gör lite me ondare än vad det gjorde igår, dock så har smärtan börja gå ner men det var hemskt där vid 8 på morgonen när jag skulle dricka vatten. Så ont i halsen och supa är ingen bra kombination så testa det aldrig! Jag lovar att ni ångrar er fast kvällen var stört skön. Fast åt andra sidan så är det bara där på morgon kvisten för nu har jag börjat klättra mot toppen igen! :)

Snart blir det frukost och sedan ser jag ju vad det blir av denna dagen, pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0