Godis är gott!

Men tjockis mat, yeah! Haha nä men det är toppen att dra till närmaste affär och köpa sig en påse godis som jag slipper dela med mig av, hhihi! :D Haha rätt roligt att skriva om sånt där på facebook med Folke och Niklas, sköna personer det där! ÄLSKAR VERKLIGEN ESTET!



Kom hem från stan för en stund sen, var och träffade Pontus och nu ska jag berätta här så att ni får reda på vad vi gjorde :) Vi gick omkring typ överallt på stan för att vi inte hade så speciellt mycket att göra. Var ute och bara snacka och var jätte trevliga mot varandra (haha, så sant!) Det blev kallt så vi gick till en solig plats och sedan drog vi till navet för att vi skulle hemåt båda två, men yes vilken dag. Rätt trist när det var så kallt, gick knappt att vara ute + att jag är svin trött så det var inte heller det bästa, men fler gånger kommer väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0