Fröken Hjortborg, yes!

Sitter i Ljungaverk hos morsan bara för att det är så tråkigt att vara helt själv hemma.

Till helgen blir det säkert sköj. Jag ska nämligen träffa en helt ny person som jag har snackat med några gånger på både facebook, msn och via telefon, trevlig kille :) Men det som är mest speciellt är att min kära mor fyller år på fredag! Hoppas på tårta, tjockis Sandra! Nä hojja, måste leta upp stället där jag ska börja dansa streetdance och zumba fitness för det tycker jag ser roligt ut! :) Ska ta och kolla der redan nu efter detta inlägg! :D

Sedan ska jag ta och basta, oj så skönt det ska bli! :) Det är något jag inte har gjort på ett bra tag så det är väl dags nu. Tänkte fixa mig ifrån topp till tå och bara ha det skönt nu när jag har blivit frisk för jag tycker att jag förtjänar det :)


GILLAR'T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0