Fest för mig!

Alla som läser min blogg vet ju om att jag är sjuk så det blir ingen party natt för mig tråkigt nog. För vad är en fest utan mig? Jo urtrist! ;) Nä men alla som festar och lever i ös just nu får gärna festa och vara galen för mig.

Satt och lyssna på rixfm och så kom denna låt upp;

Gissa vad jag börja tänka på?

Jo just detta (inga besvikna miner nu bara för att ni inte är denna underbara person);
Jag saknar en grabb ifrån Kiruna, just den grabben kom med i tanken. Tänk er värsta festen men spotlights med olika färger far omkring i ett mörk rum, rätt coolt. Fullt med folk överallt och där bland alla står just han, se sådär sexig ut som killar i drömmar brukar göra i ett mörkt rum. Vi går emot varandra som om vi båda föll för kärlek i första ögonkastet, sedan en massa pusspuss på det, åh vad jag saknar honom! Glad att han är en av mina närmare vänner, puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0