Dagen och serien avslutad

Okej videoklippet fungerade inte så ni får se om jag slänger in den senare :)

Annars har jag precis kommit hem till morsan igen, jag har nämligen skjutsat syrran till Fränsta för att hon skulle umgås med några polare. I Ljunga var vädret prima men när vi kom till Gullgård så började det ösa ner och jag blev genom blöt och det kändes inte speciellt skönt att sedan gå omkring på ica så, haha. Men var där ett tag tills jag hann torka och sedan drog jag hemåt igen med moppen. Gick lite fortare när tjockisen var borta ;)

Min dag började klockan 7 för att jag blev väckt men jag låg kvar i sängen ett bra tag sedan klev jag upp för att jag skulle med och se på syrrans match bara för att det var sista i serien och dom behövde vinna den för att ha vunnit alla matcher i serien och såklart vann dom. Du är så duktig syster! + ni andra som spelade.


sött i rött

Dagens måltid blir pizza, åh vad gott! Beställa nu, hämta och sedan käka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0