Dagen då en ny månad börjar

1 september.

Det känns nästan som "en ny månad, nya tag" precis vad man brukar säga om dagar.

Att ha flyttat hit är mitt första kapitel i den nya livsboken och nu så får jag se hur det fortsätter, förhoppningsvis blir det bara bättre och bättre och så vill jag slippa allt bråk och diskussioner på ett jäkla bra tag för just nu känner jag mig på topp men ändå så lite nere eftersom att min dröm inte var den bästa men inte ska en dröm få förstöra hela dagen, det är ju trots allt bra väder! :D


från mitt fönster

Skönt med morgon solen, hoppas den håller sig hela dagen :)

Idag ska morsan till veterinären här i Sundsvall så jag hoppas att jag har hunnit sluta till när hon ska dit för jag vill följa med när hon ska t adit Zita. Zita har en knöl ovanför svansen och det ser inte bra ut så vi ska åka dit och fixa bort den så hon slipper ha ont, älski min lilla vovve!

Och snart är det dags att ta på sig skorna för att gå mot skolan. Idag har jag ingen större skol lust faktiskt, känns som att jag vill sitta hemma och fundera på saker och ting, följa med morsan med hunden och köpa batterier till wii:et för dom tog slut igår så det behövs om jag ska kunna fortsätta med min träning :)

Jag har också börjat tänka på att livet är orättvist.

Det finns så mycket jag bara vill vrida om tiden till och börja om och få han att förstå att ett slut mellan oss inte var menat och sedan att vi skulle ta upp det igen men då orden "det är försent" kom och sedan att han skulle flytta med mig men att jag redan visste om att han aldrig skulle göra det. Hade det aldrig tagit slut så hade jag och han aldrig behövt flytta ifrån stan, det känns som att vi båda drog för att slippa skiten och det är väl därför egentligen men jag vet om att han älskar mig än men att han har förändras så mycket, han är inte den där "tuffa" killen som jag blev kär i men ändå vet jag om att han är samma person innerst inne. Förblindad av en utsida, det var fel gjort av mig, det var det men som sagt det är försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0