Älskling, jag är hemma!

Nu är jag hemma hos Rebecka igen.
Kvällen har varit rolig och det var något jag behövde! :D Jag har spelat ölspelet fast jag drack annat, jag har snackat med min saknade kompis Filip, jag har haft det enormt trevligt, jag har ätit på max och jag har åkt taxi, snacka om rolig natt! Måste göra om den! :D

Men nu vill jag bara sova och drömma om  en speciell kille och ni vet säkert vem, juste Christian Eriksson. När ska detta få ett slut? Kan berätta att detta glider mot slutet för varje dag så men till dess kan jag drömma hur mycket jag vill! :)

Förresten, bilder ifrån helgen kommer när jag kommer hem imorn för jag har ingen usb-kabel här + att jag vill ha mina bilder på min dator, det är ju trots allt mina :) Rullar hemåt imorn vid 5, vilket är jätte tråkigt. Tiden har gått jätte fort men denna helg kan komma fler gånger mer än gärna men nu ska jag ta kvääääll så pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0