Älska den nya mig

Idag kom min beställning och jag fick min efterlängtade kavaj! :D Den är urläcker och en urläcker kavaj på en snygg tjej, ja vad blir det? ;) haha men efter alla komplimanger så borde jag veta om att jag ser bra ut och jag tar gärna emot en komplimang, jag älskar dom, dom stärker mig grymt mycket! :)


Den är min nu!

Passar svin bra till leggings och ett snyggt linne eller en tröja, älskar den! Älskar stilen jag har kollat efter och jag ska ha den! Måste börja fixera mig i mitt hår också, kan behöva någon ny frilla, lite trist att bara låta det hänga eller ha det i en tofs.. Men det där fixar jag nog, ska nog dra förbi en frisör snart också så att jag kan klippa mig, antingen rockstilen eller den mer söta looken, ser ju vad jag väljer, vill ju ha längre hår så jag kan ju spara det och sedan fixa till det när jag är nöjd över längden :) Gillar att lägga till en förändring, jag gillar att det ska bli in med det nya och ut med det gamla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0