svar på tal

Volker om glömde en sak!:
Ofta du har hund?
Ska det inte vara en katt på bilden :O?

Svar;
Jag har faktiskt en hund också, fast det är min katt som bor hos mig :)

Min blogg håller på att förvandlas till en blogg om min katt, shit! Nä men det är bara för stunden för här kommer det ett till inlägg om Mayday.

Jag är rätt orolig för honom, han äter inte mat och han ligger bara och sover för det mesta. Funderar på att ta honom tillbaka till morsan där han har sina vänner eller om det är något annat, isåfall ska han få åka hem på onsdag, trist! Hoppas han blir bättre!

Men nu blir det tv och sedan skriva klart uppgiften till skolan,

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Volker

Aah vet men ändå ;D



Stackars Mayday hoppas han blir bra snart D:

inte åka hem på onsdag Buhu sakna!

2010-10-18 @ 22:44:02
Postat av: Sandrahj

Det är lugnt, han ska inte hem på onsdag, han ska stanna hemma hos mig! :D

2010-10-19 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0