städat, check!

Yes jag drog en snabb städning efter att Folke drog för att möta en polare som var påväg hem till honom och snart blir det att ringa Sebbe för jag lovade att jag skulle göra det och jag håller vad jag lovar! :)

Jag har gjort värsting sovplatsen åt min Mayday av min tvättkorg som jag ändå inte använde, snacka om lyx att ha 2 kuddar + en handduk som är lila dessutom, det är ju super! ;) Annars hoppas jag att han ska trivas hemma hos mig, fast det lär ju bli trist när jag är borta hela dagen, eller åtminstone från halv 9 till högst 4. Det är som några timmar men det klarar han nog :) Jag tror att han är lite dålig, sjuk alltså så han ligger ändå och sover hela dagarna fast får se nu om han busar sönder i natt så att jag får stänga in honom på toa ;) nejdå, där ska han inte behöva vara :)

En sak som är bra är att jag slipper låna någons tv eller åka hem till mamma varje tisdag för att kolla Desperate Housewives för nu har även jag fått alla dom kanalerna, snacka om lycka! :D

Men nu ska jag ta och göra mig i ordning så att jag kan ringa Sebbe :)


FAMOUS SHIT! (;

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0