sovmorgon? Ja tack!

Fast tyvärr så fick jag ingen sovmorgon bara för att jag ska se tilll att dom här små barnen ska få mat och vara ordentligt klädda till dagis och skolan. Men Jimmy som skulle upp först ska vara hemma idag för han mår dåligt men Sara däremot ska till skolan men hon har gått till Ammi nu som tur är. Undra om jag ska ta och lägga mig för tåget går först 08.59 härifrån. Hoppas att jag inte kommer bli försenad till skolan, åtminstone inte så mycket.

Ja idag händer det inte så speciellt mycket kan jag tänka mig. Men för det kan jag fixa så att det blir något roligt att göra även med snåttingarna (y) vilken snäll stora syster jag är! :)

Undra vad jag ska hitta på i en timme nu då. Josse drar snart och då är jag ensam med alla djur. Men jag hittar på något säkert :)


Älskade kisse! <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0