skol-bloggning

Nu sitter jag i skolan, typ alldeles själv ifrån min klass då. Lite långsamt men skit samma, jag ska ändå snart dra mig mot sjukhuset för att lida ännu en gång, vilket skit! Nä men jag är TUFF! JAG KIRRAR DEN HÄR SKITEN UTAN NÅGRA PROBLEM ;)

ÄLSKAR SKVADERN HELT ENKELT!


För skvadern!
;)

Yes, det är helt sant!
Men eftersom att jag drar nu så måste jag tillbaka till skolan för att jag och Frida ska kunna göra klar våran redovisning vi ska ha nu på måndag. Sedan är det vår speciella teatergrupp som hon har ordnat som ska ha ett möte efter skolan och det hinner jag lugnt för jag har inte så mycket att göra idag när jag är hemma i Sundsvall FÖR det är inte så smart att springa omkring ute när jag är sjuk. Men annars drar jag hem till morsan för idag är det Desperate housewives och inte igår som jag trodde, hah :)

Förresten, än till så har jag lyckas jätte bra med min "DISSA-FOLKE DAG" haha rätt roligt + en sak till som inte många vet och så hände något som hörde till det hela utan att jag visste om det och HAHA, JAG TYCKER INTE SYND OM DIG FOLKE! :D

Men nu är det dags för mig att packa ihop lite grejer och sedan gå hem för att hämta lite saker och lämna, sedan ska jag till bussen som går mot sjukhuset och sedan tillbaka.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0