segt.se

Som sagt så finns det ingenting att göra och så kan mina syskon göra det ännu värre än vad det redan är :O Jag satt och kolla på tv men när jag skulle dra upp för att fixa käk så bytte dom kanal till någon barnkanal med världens sämsta program, suck! Det värsta med det hela är att det verkar vara en lång film så aldrig verkar ta slut.

Ja vad kan jag berätta om egentligen?..

Jag känner mig bättre i halsen för att jag har knarkat huvudvärks tabletter men jag har ett annat problem och det är att jag inte kan öppna hela käften, IGEN och det är verkligen störande för jag kan knappt käka, eller jo visst kan jag det men jag pallar inte utsätta mig för något som tar hur länge som helst. Hoppas allt blir bättre innan den 25 oktober för annars kan det bli problem att gå till tandläkaren.



Vet ni?
Idag är det bara 18 DAGAR KVAR! :D YEEEEEES

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0