party without me

Det kan inte vara en större idé eller någon höjdare för alla vet ju om att det är jag som är höjdpunkten på alla fester ;) Självförtroendet på topp märker jag (y) det är livet! Eller börjar livet om några dagar? Jag får vänta och se. Och en sak som är bra, jag älskar överraskningar och jag vet att DU kan fixa det :D

Kan inte dom här sista timmarna och dagarna försvinna och sedan går tiden i slowmotion från torsdagen nästa vecka och framåt till lördagen vecka 44, hoppas! Kan inte mer än längta.

På tal om annat så undrar jag om det inte är dags att be morsan beställa dom där pizzorna om vi nu skulle käka pizza idag vill säga, om inte annat så hade det varit grymt gott! :) T.J.O.C.K.I.S! Mohaha! ;)



Jag saknar att kalla dig för min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0