Oops!

Jag har ingen lust att plugga till redovisningen men jag vet att jag måste. Kan se det positivt, det är inte så svårt, vilken lycka! Men jag lovar mig själv att jag ska ta tag i det efter maten som är klar strax :)

Jag vet inte om jag ids åka hem idag så jag tror att jag ska åka hem imorn på morgonen men då måste jag ju vakna så jäkla tidigt, suck! Men jag vill verkligen vara med Destiny, helst och ifall vi plockar bort henne (hoppas inte) ååh... :( 


En positiv tanke är att snart är det lov dags och jag ska ha så jäkla roligt har jag bestämt! :D Men än till tänker jag inte avslöja mina planer för lovet, mohaha!

Nä men nu blir det strax mat, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0