om inte annat...

... så har jag varit jätte duktigt för jag har hjälpt till att bära pellets och det var jobbig kan jag säga, varmt var det också och så var det rätt så tungt till slut efter att man har bärt över 20 säckar med 16kg i varje. Yes, Sandra är på topp ;)

Sedan har jag även varit barnvakt åt mina syskon och nu är det över som tur är för dom är rätt så gnälliga, störande!

3 DAGAR KVAR!!! :D :D :D HAPPYFACE!

Denna dag är snart över och då är det bara 2 och snart gäller det ;) klick! Onsdag har jag utvecklingssamtal och förhoppningsvis får jag höra någonting bra och jag hade velat få reda på hur jag ligger till i eos och allt sånt + att jag villl ha tillbaka mitt hemprov som jag skickade in i fredags, hoppas på det bästa :)

På måndag har även period 2 börja och eftersom att nk har slutat så börjar vi med matte direkt på måndag och har det 3 gånger i vecka, suck! Och snart får vi börja med våra inriktningar för jag vill börja spela musik!! Men efter jul får vi börja med det och då blir det inte lika mycket umgänge med alla andra klasskompisar, buhu! :(

Men nu ska jag käka och det så

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0