nu blev det kvällen

Yes nu är det snart dags att lägga sig och sova i min stora säng helt ensam, fast nä ;) Jag har ju min Mayday som tur är :)

Om inte annat så har Folke precis lämnat byggnaden och då passar jag på att skriva sista inlägget så att jag ska kunna sova snart :)

Idag var det sista dagen jag behöver käka dom där jäkla tabletterna, skönt! (y) Och imorn blir det allvar att gå omkring på stan och spela upp våra sketcher, oh yeah! ;) Nä men så stor grej är det inte, mera tråkigt men vafan, får ju betyg i det så det måste göras :) Haha skulle ju göra mitt hemprov idag men jag gjorde 1½ fråga så jag måste ta och göra det imorn utan hinder och besök :)

Men nu ska jag ta och slagga :)

Forgive me! tralal..

PUSS!


stor tshirt är det som gäller, fast med dig blir det det speciella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0