jag bara älskar mig!

Känner mig så oslagbar! Det är en härlig känsla kan jag säga men det värsta är att ni aldrig kommer att hamna där ;) just kidding! Så tare lugnt mina söta läsare :)

Det är så roligt att blogga när man är så himla glad, fast jag vet inte riktigt om vad jag ska skriva om så jag kör på lite såhär (y)

Juste, jag ska snart ta och ångbada ansiktet, fast först måste jag tvätta bort sminket. Känner mig lite ofräsch när sminket har suttit för länge i ansiktet men det är lärr fixat :)

1 DAG KVAR! :D Jag längtar!

En annan sak,
Jag kommer att sakna Es3orna nu när dom inte är i skolan för att dom ska till Stockholm och hitta på en massa roliga saker. Åh jag som vill se honom, han är assnygg kan jag lova!

Men nu ångbad och det :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0