inte långt kvar

Jag märker att tiden går extremt fort och det är toppen! :D
Som idag har inte alls mycket hänt fast det hade kunnat göra det om jag hade varit i Sundsvall för några ska nämligen ha filmkväll hemma hos Folke nu klockan 5 och jag kan inte komma för att jag är hemma hos min mamma och det går inte så mycket tåg till stan på en lördag, it sucks! Men annars så får jag umgås med min familj lite extra och det är ju mysigt :)

4 dagar kvar och sedan händer det grejer som få vet om och än ska inga fler få reda på vad som händer så ni som vet, kommentera ingenting om det! Till vecka blir att att packa och fixa saker och jag längtar så stort! :D HAPPINESS!


Happyface!

Men nu ska jag kolla upp lite saker så hare!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0