inte bra alls.

Det är det verkligen inte :s Jag har nämligen lite ont i halsen, ryggen på flera ställen men jag kan äta igen! :D Det är däremot härligt för igår käkade jag ingenting förrän där vid 6 på kvällen, jäkla vad svag jag var den dagen, inte alls roligt.

Gårdagen beståod av en operation eller iallafall nästan. Åkte in till Sundsvall där vid 12-1(?) på dagen, till kommunhuset där jag skulle kolla upp det jag hade i halsen. Efter det blev jag skickad till akuten. På akuten fick jag ligga på en typ av sjukhussäng eller om det var en bår, ingen aning men iallafall. Låg iallafal på den där sängen i över en timme för att jag inte kunde sitta för att jag var alldeles för slut för det. Sedan när jag fick komma in till doktorn så skulle han kolla på den och sedan spraya på bölden för att bedöva men det var inte tillräckligt så en spruta med bedövningsmedel fick jag in i bölden. Efter det skulle han skära upp bölden så att jag skulle kunna spotta ut allt blod och var som var i bölden. Men det som gjorde mest ont var ändå den där sprutan. Jag ska tillbaka idag för att kolla om den fortfarande är öppen så jag hoppas att dom bara behöver kolla och inte skära upp den igen, för fyfan vad äckligt det var att få allt det där i munnen :s

Sedan for vi och handlade och jag fick en milkshake och jag kunde dricka den, vilken lycka! :D

När jag kom hem fick jag börja med mina knarkdagar för jag ska äta upp till 10(?) tabletter per dag :o snacka om att överdriva en hel del och där kom Sandra upp till knark punkten, yes fast nä.


Dels dom här + 3 andra packet, yes, mitt knark för en tid!
Om inte annat så hatar jag verkligen brustabletter, dom här är verkligen äckliga!

Händelserik dag

Och idag blir det återbesök igen så jag kanske inte hinner blogga så mycket idag heller, beror på når jag kommer hem igen :)

Men nu måste jag försöka käka lite frukost så att jag klarar mig för idag :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0