I'm back in business!

Jag bloggade inte igår bara för att jag lovade min mamma att jag skulle skippa datan idag och umgås med familjen, ni vet, everything happens for a reason! :)

Men jag måste bara ta ochg slänga in en bildbomb idag om igårdagen då vi hade stenstadsdagarna och när vi skulle vara utklädda på skolan, så nu, njut av bilderna och jag lovar att ni får skratta för ni skrattar med oss ;)

Vi börjar med stenstadsdagarna (kom ihåg att vi är utklädda till våra roller);

Emma (fattig liten pojke), Alex (gammal tant) och Thimmy (tidningspojke)


Kajsa (fattig pojke)


Maya (rik tant, tant grön och jag ser typ likandan ut fast jag är lila)


Isabel (rik tant som är med i vårat spel)


Maja (fattig flicka)


Frida och Folke (fattig flicka och gyklare)


Lite suddig, sorry. Folke, Mimmi och Emma (Mimmi är en rik tant)


Frida, Niklas och Folke (Niklas = rik)


Erica (fattig)


Anna (hon som syns mest, rik)


Maja, Hanna, Sofie, Alex och Elin (Hanna=fattig pojke, Sofie=fattig flicka, Elin=fattig flicka)


Pelle och Thimmy (fattiga tidningspojkar)

Nu över till maskeraden;

Frida, Folke, Lillie och Maja är zombie Thimmy är hippie


Två Es2or


Kajsa och Folke


Niklas och Folke


Maya, alla måste ju se vem hon ska vara xD om inte så är hon Hagrid i Harry Potter


Emma, Mimmi och Maya, Harry Potter tema




Alex, beskjuten fjortis




Hanna är docka






Min rektor, Jan Kibe!


Och jag förstås som någon gudinna eller något liknande



Och den jag tyckte var best får vara med på några bilder till ;)





MAYA! Hon var absolut bäst klädd!

Men nu måste jag ut och borsta Zita

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0