... fint

Tungt, tungt, TUNGT!

Bäst att gå och lägga sig när jag känner såhär, känner mig inte alls trevlig mot någon förutom mot Herr Flygare! AAARGH!

Okejdå, jag ska försöka få till ett inlägg innan jag övergå till min blogg; aboutfeelings. Känns skönt att kunna skriva allting och samla det så att jag slipper ha massa böcker och så som jag hade innan, det blev rätt mycket när jag fick skriva ner mina funderingar och känslor på ett papper och det blir rätt dyrt i längden att införskaffa sig en massa skrivböcker, internet funkar lika bra + att jag kan hålla allting hemligt ifall jag vill (y)

Som ni läste i ett tidigare inlägg så blev det inget kakkalas hemma hos Kajsa, lite väl trist men hon lovade att vi skulle få komma förbi henne någon dag i veckan och DAMN(!) kom på att jag inte kan i veckan för att jag ska vara barnvakt.. Aja det kan ju vara roligt. Fast inte när jag ska kliva upp på morgonen alla dom där dagarna, kommer att bli knäpp ;o Men mina syskon är iallafall jätte söta :)



Men nu annat, sedan sova.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0