Ett måste!

Okkkkeeeejdååå! Jag ska ta och läsa in allt innan jag går till duschen och det är nu, haha. Men palla plugga liksom?! Inte jag iallafall :) Filmen blir senare iallafall om jag inte åker hem förstås men det tror jag inte att jag kommer att göra, fast jag kanske kommer att lägga mig och sova snart för jag fick inte så mycket sömn igår när jag snackade med Tobias Keskitalo. Yes ni läste rätt! Jag har snackat med Tobbe efter att vi båda sa att vi skulle gå skilda vägar men se, allting ändras.

Everything happens for a reason!

Men nu måste jag verkligen lämna datan för idag, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jaaa se så jävligt livet kan vara :o :) å titta nu vars fan man hamna , dedär förbaskade pekfingret alltså :)

2010-10-05 @ 03:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0