DO IT!

Jag vill att det ska rasa in med besökare på bloggen, haha vem vill inte det liksom? Iallafall om man är en medelmåtta som nyligen har startat en blogg som mig.  ;)

Rätt skönt att humöret har vänt helt totalt nu. Känner att jag är hur glad som helst och det hjälper verkligen att gå till skolan ibland :) LOVE EVERYONE! (åtminstone dom i min klass.)

Nu sitter jag hemma hos Folke med han och Hanna. Dom sitter och gör något till deras redovisning som dom ska ha imorn så jag får inte kolla på den nu men det är inge buhu för det, happyface! Men det låter iallafall skit roligt så jag hoppas att den är bra och rolig att kolla på för annars blir det suck, och suck på att vi ska börja med området energi i NK, inte roligt, jobbigt område. Aja nog om skolarbete för min blogg ska vara rolig att läsa, så det så! :)

Jag skulle egentligen ha tagit halv 5 tåget hem till morsan men jag ångrade mig för jag vill umgås med Folke, den söta pandan ;) Ska nämligen sno, okejdå, låna hans tv klockan 9 för jag ska kolla på Desperate Housewives, yeah! Äntligen så börjar den! :) Fast jag har ändå beslutångest ifall jag ska ta 18.20 bussen ifrån navet till Ljungaverk eller om jag ska vänta till 23.40 tåget. Fåååår seee..


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0