dissar mardrömmar!

Ja jag som har sovmorgon så kan jag inte utnyttja den eftersom att en fucking mardröm skulle väcka mig, det är inte schysst! Nä men annars var det bra. Kan ta det hur lugnt som helst innan jag ska börja dra mot skolan (y) Har än till bara duschat och käkat så jag har ju en del så detta inlägg blir kort :)

Idag klockan 1 ska vi ha aktiviteter som ES3 har fixat åt oss, och gissa vem som går i ES3? Jo en enormt underbart snygg kille, den ni! ;)

Haha jag, Frida och Mimmi är förälskade så vi skaffade oss något eget;


Nog för att det var jag som gjorde denna men det var Frida som gjorde den första. Riktigt fin om jag får säga det själv ;)

Lite roligt sen den där killen uppträde på lunchmusiken så att vi alla fick se han "in action" ;) Snacka om att man blev kär i hans röst och så vidare men sen den dagen och varje gång vi ser han så blir vi röd och börjar skratta, hah lite roligt är det. Och bara för det så är typ alla less på oss och "den-snackat" men inte vi som tur är ;)

Men nu ska jag fortsätta så att jag hinner,

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0