DISSA-FOLKE DAGEN

Japp nu är dagen kommen och jag ska göra det och Rebecka Johansson har hakat på! Yes nu är jag redo för allt ;)

Nä men hinner inte skriva så långt för jag ska snart mot skolan och sedan till sjukhuset som jag nu har tjatat om men det är bara för att jag verkligen inte vill men jag måste om jag vill må bättre .. :)

Jag märker att mina vännir ifrån Kiruna bryr sig. Först får man några sms och sedan ringer Christian Eriksson igår natt och jag hade bestämt mig för att gå och lägga mig där vid 10 eller halv 11 men jag snackade med honom ett jäkla bra tag men det var nog för att jag saknar honom så mycket som jag gör.. Om inte annat var det skönt att snacka lite :)

Vrål hungrig och jag får inte äta förrän 20 över 8 pågrund av dom där tabletterna, suck! Men det är bara för mig att ta med mat, fast det gör jag iallafall för jag kan knappt öppna käften för att få in en gaffel med mat på så jag ska leva på yoghurt och risifrutti, YES! Det är iallafall gott (y)

Haha jäkla vad jag känner mig blå idag!
Jag har nämligen blåa tights, blå och svart tubtopp och en sidén-jacka på det, jepp är blå som är inne och juste, det är ju det också! ;)


Det är så jag just nu! (byt ut det vita mot svart + kille till tjej) (y)

Nä dags att börja packa ner det jag behöver och det så att jag kan käka osv.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0