diss till sjukdommar!

Åhnej! Min lilla Mayday har blivit sjuk så jag vet inte om jag kan ta med honom till lägenheten, men jag vill helst göra det. Ska kolla hur det är med honom kring 6 tiden och ifall han är bättre så tar jag med honom och så hoppas jag att jag får skjuts utav min mamma så att jag slipper bära hem allting som är hans till min lägenhet ifrån tågstationen för jag vet inte om man får ta med djur på bussarna som går där men det behöver jag inte bry mig om ifall jag får skjuts. Hoppas på det bästa!


Min älskade lilla Mayday

Lite lustigt ändå och klyftigt av mig för det var jag som döpte Destiny till Destiny och Mayday till Mayday för att båda namnen "passar" ihop eftersom att båda namnen innehåller minst ett y i sig. Så nu är det Destiny, Mayday och Maya som egentligen borde heta Crazy enligt mig! Men Maya får inte vara med för att jag inte kom på det! ;)

Men nu ska jag ta och bada en Zita som är full av lera för att min lillasyster Josefin är för fjantig för det märker jag, MES!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0